چگونه بلند تر و لاغر تر دیده شویم؟

2f881fb6496ffff12c5c08004dfe0bb2

بسیاری از زنان دوست دارند نظر اطرافیان را در مورد هیکل خود بدانند. همچنین، اکثر خانم‍‌های جوان می‍‌خواهند بدانند که چگونه باید لباس بپوشند تا در نگاه اول، بلند‍‌تر و باریک‍‌تر دیده شوند. در واقع، اگر خانمی با پوشیدن لباس‍‌های خاص، کشیده‍‌تر و بلندتر دیده شود، اعتماد به نفس او در حد قابل توجهی بالا خواهد رفت. به همین دلیل، در ادامه این مقاله، بعضی از دستورالعمل‍‌ های لازم را به زنان ارائه می‍‌دهیم تا با به کار بردن آن‍‌ها بتوانند هیکل خود را زیبا و باریک جلوه دهند.

این نکته کاملا درست است که هدف اصلی زنان از پوشیدن انواع مختلف لباس‍‌ها، ایجاد ظاهری زیبا و جذاب است. وقتی شخصی در آیینه خود را نگاه می‍‌کند، خیلی راحت پیراهنی که او را بلندتر نشان می‍‌دهد، شناسایی خواهد نمود. در واقع، اگر زنی بخواهد بالاتنه و ناحیه باسن خود را برجسته کرده و دور کمر خود را باریک‍‌تر نشان دهد، باید طرز استفاده درست از انواع لباس‍‌ها را یاد بگیرد. در بعضی روزها، ما فقط می‍‌خواهیم لباس‍‌های عجیب و غریب بپوشیم و به هیکل خود هیچ اهمیتی ندهیم، اما در برخی روزها دوست داریم با انتخاب درست لباس، خود را جذاب‍‌تر از روز قبل نشان دهیم. یادتان باشد لباسی که درست انتخاب شود، علاوه بر پایین نشان دادن سن شما، در باریک و جذاب نشان دادن بدنتان نیز بسیار موثر خواهد بود. بنابراین، می‍‌توان ادعا کرد که پوشیدن لباس فقط به عنوان یک سرگرمی نبوده و یک انتخاب اشتباه ممکن است همه چیز را به هم بریزد.

اگر فردی دوست دارد در هر یک روز خاص، لباسی بپوشد که باریک‍‌ تر از حالت معمول دیده شود، بدان معنی نیست که هیکل و بدن خود را قبول نداشته و از اندازه فعلی آن ناراضی است؛ این حالت بدان معنی است که در آن روز خاص، می‍‌خواهد بلندتر و باریک‍‌تر به نظر رسیده و زیبا دیده شود. انجام این کار نیز فقط با پوشیدن لباس‍‌های مناسب و استفاده از لوازم جانبی و ابزارآلات  متناسب با آن‍‌ها امکان‍‌پذیر است. در واقع، پوشش مناسب، در نگاه اول، با فریب دادن چشم بیننده، هدف زنان را برآورده خواهد نمود. با همه این توصیفات، برای انتخاب درست، شما باید روش استفاده از لباس‍‌های مختلف را یاد بگیرید. پس اجازه دهید تا در این مقاله شما را با دستورالعمل‍‌های این کار آشنا کنیم!

اگر می خواهید بعد زایمان لاغر شوید این مطلب چطور بعد از زایمان لاغر شوم؟ را بخوانید

5 نکته مهم برای شکل دادن به بدن زنان، جهت بلندتر و باریک‍‌تر دیده شدن بدن:

1-استفاده از کفش‍‌های پاشنه بلند:

یکی از بهترین روش‍‌ها برای این که زنی در نگاه اول بلندتر به نظر بیاید، این است که او رنگ‍‌های مختلفی را در تهیه لباس‍‌ها و کفش خود  استفاده نکند. این بدان معنی است که رنگ لباس‍‌های انتخابی فرد، یعنی شلوار،  دامن، جوراب و کفش او باید هماهنگ باشد. انجام این کار باعث می‍‌شود تا بدن خانم‍‌ها باریک‍‌تر و بلندتر دیده شود. یکی دیگر از کارهای شگفت‍‌انگیز برای فریب دادن چشم بیننده، به خصوص در ماه‍‌های تابستان که هوا خیلی گرم است، پوشیدن کفش‍‌های رنگی پاشنه‍‌بلند بدون جوراب است. استفاده از کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند رنگی با پای برهنه، پاهای شما را بلندتر از اندازه معمولی نشان داده و شکل پاها را باریک جلوه خواهد داد، زیرا وجود تضاد بین رنگ کفش و پاها، خطوط موجود در آن‍‌ها را قطع کرده و بدن شما را بسیار باریک نشان خواهد داد.

احتمالا همه شما می‍‌دانید که پوشیدن کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند به حالت جادویی، ارتفاع بدن خانم‍‌ها را بالا برده و ظاهر این افراد را بهبود خواهد داد. در واقع، استفاده از کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند، شما را در نگاه اول بلندتر و باریک‍‌تر نشان خواهد داد. با این حال، بسیاری از کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند راحت نبوده و حالت ناراحت‍‌کننده‍‌ای را در بدن خانم‍‌ها ایجاد می‍‌کنند. اگر به عنوان یک زن کوتاه قد، به دنبال کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند جهت فریب بینندگان هستید، بهتر است برای راحتی خود کفش‍‌هایی با علامت‍‌های تجاری معتبر که کفش‍‌های مد روز نیز هستند یا کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند راحتی که از مواد کاملا انعطاف‍‌ پذیر ساخته شده‍‌اند، را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که اصلا لازم نیست که زنان با پوشیدن کفش‍‌هایی با پاشنه‍‌های خیلی بلند، خود را به اوج آسمان برسانند. این افراد می‍‌توانند با پوشیدن کفش‍‌هایی با ارتفاع پاشنه  2-3 سانتی‍‌متری، ارتفاع بدن خود  بیشتر کنند. برخی از کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند که زنان می‍‌توانند در طول روز از آن‍‌ها استفاده کنند، عبارتند از:

  • کفش‍های پاشنه گربه‍‌ای:

این نوع کفش‍‌ها با پاشنه‍‌های نازک و شیک خود، قد زنان را فقط در اندازه کمی بالا می‍‌برند.

  • کفش‍‌هایی با پاشنه لاستیکی:

این نوع کفش‍‌ها در برابر هر نوع ضربه مقاوم بوده و راحتی را برای خانم‍‌های جوان به ارمغان می‍‌آورند.

  • کفش‍‌هایی با پاشنه‍‌های ضخیم:

این نوع کفش‍‌ها علاوه بر راحتی کامل، سبب ایجاد تعادل در بدن فرد استفاده‍‌کننده می‍‌شوند.  

همچنین زنانی که دوست دارند بدون هیچ زحمتی، ارتفاع بدن خود را بالا ببرند، می‍‌توانند کفی بسیار راحت طبی را به پاشنه داخل کفش خود اضافه کنند. این نوع کفی‍‌ها با بالا بردن پاشنه کفش، فشار وارده به پاها و کمر را کاهش می‍‌دهند. به همین دلیل، اکثر زنان از این وسیله برای افزایش قد خود استفاده نموده و حتی نوع ژله‍‌ای آن را در داخل چکمه‍‌ها، کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند یا صندل‍‌های روباز خود قرار می‍‌دهند. در نهایت، برای بلندتر و باریک‍‌تر دیده شدن، بهتر است لیست کاملی از کفش‍‌های پاشنه‍‌بلند راحتی با مارک‍‌های معتبر را تهیه نموده؛ سپس به دنبال خرید آن‍‌ها از نمایندگی‍‌ها باشید.

2-از یک کمربند لاغری استفاده کنید:   

استفاده از کمربندهای لاغری یک راه عالی برای باریک‍‌ تر دیده شدن بدن زنان می‍‌باشد. در چنین شرایطی، علاوه بر این که فرد می‍‌تواند با استفاده از این ابزار جانبی، شکل ظاهری بدن خود را بهبود بخشد، ناحیه کمر خود را نیز وادار می‍‌کند تا تغییر شکل داده و جذابیت خاصی داشته باشد. کمربندهای لاغری پهن که الهام گرفته از سنت ژاپنی هستند، در لاغری کامل ناحیه کمر زنان جوان موثر بوده و به راحتی این قسمت از بدن آن‍‌ها را سایش می‍‌دهند. بنابراین، اگر می‍‌خواهید از کمربند لاغری استفاده کرده و قد خود را بلندتر و اندام خود را نازک‍‌تر نشان دهید، کمربندهایی انتخاب کنید که با رنگ شلوار یا دامن شما مطابقت داشته و بیننده را دچار تردید نکند. علاوه بر این موارد، یادتان باشد که استفاده از کمربند لاغری، پاهای شما را اندکی طولانی‍‌تر از حد طبیعی خود نشان خواهد شد.

خواندن این مطلب مراقبت از پوست و موی زنان در دوران پس از بارداری به شما توصیه میشود

گاهی اوقات لایه بندی بدن با استفاده از لوازم جانبی نادرست، می‍‌تواند اندازه آن را کمی بزرگ‍‌تر از حد معمول خود نشان دهد. اما اگر لایه‍‌بندی بدن زنان با ابزارهای مناسب و روش درست انجام شود، قد فرد را بلندتر و اندام او را باریک‍‌تر از اندازه واقعی آن نمایان می‍‌کند. بنابراین، می‍‌توان ادعا کرد که استفاده از کمربند لاغری مناسب به شما کمک می‍‌کند تا اثرات لایه‍‌بندی را در بدن خود جلوه داده و قد خود را بلندتر نشان دهید.

3-استفاده از لباس‍‌هایی با رنگ‍‌های ستونی:

هنگامی که رنگ‍‌های مناسب در لباس زنان به صورت ستونی و استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند، به فرد کمک می‍‌کنند تا زاویه دید بیننده را افزایش داده و بدن خود را باریک‍‌تر از قبل نشان دهند. پس، می‍‌توان ادعا کرد که فرآیند لاغری زنان فقط با وجود دو عنصر امکان‍‌پذیر است: اولی رنگ لباس و دومی لایه‍‌بندی بدن توسط لوازم جانبی است. پس کسی که می‍‌خواهد بلندتر و باریک‍‌تر دیده شود، باید در انتخاب رنگ لباس و وسایل همراه آن دقت کند. اگرچه پوشیدن لباس‍‌های سیاه و سفید فرد را لاغرتر نشان می‍‌دهد، اما استفاده بیش از حد از این رنگ‍‌ها می‍‌تواند خسته‍‌کننده بوده و سن زنان را بزرگ‍‌ تر نشان دهد. در چنین مواردی، به کار بردن هر گونه رنگ تیره دیگر در لابه لای این دو رنگ، به‍‌ صورت ستونی، می‍‌تواند به سادگی دیده بیننده را بهبود داده و شما را زیباتر و بلندتر ظاهر کند. بنابراین، به عنوان یک زن جوان همیشه سعی کنید بین رنگ‍‌های سیاه و سفید از رنگ‍‌هایی مانند سرخ، قرمز یا خاکستری نیز به صورت ستونی استفاده کنید. البته، افزودن رنگ زمردی یا سبز چمنی روشن نیز هم در بلندتر دیده شدن قد خانم‍‌ها بسیار موثر است.

هنگامی که رنگ تیره‍‌ای را برای لاغر دیده شدن هیکل خود انتخاب می‍‌کنید، باید در کنار آن از یک جلیقه یا ژاکت بدون آستین نیز استفاده کنید تا بتوانید طول قد خود را افزایش داده و بلندتر دیده شوید. از قدیم، تاثیر استفاده از ژاکت در لایه‍‌بندی بدن، به عنوان یک راز طولانی تلقی شده و غیر قابل انکار است. پس، بهتر است زنان با توجه به اندازه قد خود، انواع رنگ‍‌ها را به صورت ستون‍‌های رنگی به لباس‍‌های خود افزوده و بدن خود را باریک‍‌تر نشان دهند.

4-جزئیات و خطوط عمودی را به سبک لباس خود اضافه کنید:

اگر می‍‌خواهید بلندتر و باریک ‍‌تر دیده شوید، خطوط طولانی عمودی را به حالت چاپ یا درزها و برش‍‌های مختلف (به جای خطوط افقی) به لباس‍‌های انتخابی خود اضافه کنید، زیرا استفاده از جزئیات و خطوط عمودی قد شما را طولانی‍‌تر نشان داده و با ایجاد توهم در بیننده، قاب بدن شما را باریک ‍‌تر نمایان خواهد نمود. همچنین، این حالت باعث می‍‌شود تا چشم‍‌های بیننده به جای اسکن طرفین بدن، فقط جزئیات ظریف، مانند خط‍‌های نواری را بیشتر ببیند. لازم است بدانید که به کار بردن این ایده در شلوار یا دامن زنان، تاثیر بیشتری در لاغر دیده شدن این افراد دارد. پس، سعی کنید با ایجاد برش در دو طرف لباس، قطعات بزرگ موجود در آن را از دیده بیننده مخفی کنید. استفاده از جزئیات عمودی در لباس‍‌های روزمره، شما را بلندتر و باریک‍‌تر نشان خواهد داد!

5-برای زیبا و بلندتر دیده شدن، باید از شکل ساده و مناسب لباس‍‌های زیر استفاده کنید:

به عنوان یک زن جوان، برای بلندتر دیده شدن، از سینه‍‌ بند و لباس زیر خود شروع کنید! زیرا استفاده درست از این لباس‍‌های پایه‍‌ای برای بلندتر دیده شدن شما بسیار موثر خواهد بود. انتخاب مناسب لباس زیر، شکل بدن شما را زیباتر نشان داده و برآمدگی‍‌های ناهنجار آن را صاف و ساده نشان می‍‌دهد. همچنین، انتخاب درست این قطعات سبب پشتیبانی از تمام قسمت‍‌های بدن شده و در نگاه اول، فرد را  باریک‍‌تر و بلندتر نشان می‍‌دهد.

برای اطلاع از اینکه کدام لباس ها برای دوران بارداری مناسبند؟ این مطلب را بخوانید

در نهایت، اگر می‍‌خواهید شکل بدن شما مانند مادربزرگ‍‌ها به نظر نرسد، باید در طرز لباس پوشیدن خود و انتخاب جزئیات مدرن مانند توری یا پانل‍‌ها دقت کنید. ترکیب درست این وسایل شما را قدرتمندتر نشان داده و بر زیبایی و قوام شما می‍‌افزاید! برای همین، بهتر است استفاده از لباس‍‌های باز و پوشیده را به طور هم زمان امتحان کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/