7 راه طبیعی برای مقابله با آنفلوانزای معده در طی دوران بارداری زنان

7 راه طبیعی برای مقابله با آنفلوانزای معده در طی دوران بارداری زنان

در ابتدا، لازم است به عنوان یک زن حامله یادتان باشد که مشکل ورم معده و روده در طی دوران بارداری همه زنان با عنوان "آنفلوآنزای معده" شناخته می­شود. در واقع، این بیماری نوعی عفونت مخاط روده است که یک مشکل شایع در بين زنان باردار به شما می­رود. از آن­جايي كه با آغاز دوران بارداري در بدن زنان، دستگاه ایمنی بدن آن­ها ضعيف مي­شود، اين خانم­ها بیشتر از ساير زنان مستعد ابتلا به انواع عفونت­های ویروسی و بیماری­های مختلف قرار دارند. پس، اگر شما هم به عنوان يك خانم جوان و بي­تجربه می­خواهید با اثرات آنفلوآنزای معده و روده در طي دوران بارداري زنان آشنا شده و راه­های مقابله با آن را ياد بگيريد، خواندن مقاله زیر را فراموش نکنید!

علل بروز آنفلوآنزای معده در طی دوران بارداری زنان:

همانطور که می­دانید اختلالات موجود در معده زنان باردار در اغلب موارد با حمله انواع ویروس­ها به سیستم گوارشی فرد ایجاد می­شود. در واقع، مي­توان ادعا كرد كه علل عمده بروز این مشکل در طي دوران بارداري زنان مواد غذایی مصرفی فرد در طول روز است، که در شرایط غیربهداشتی تهیه شده و یا به درستی پخته نشده است.

چگونه می­توان علل بروز آنفلوآنزای معده را در طی دوران بارداری زنان شناسایی کرد؟

 

به عنوان يك خانم جوان و بي­تجربه به خاطر داشته باشيد كه علل بروز آنفلوآنزای معده در طی دوران بارداری زنان به سختی قابل شناسایی می­باشد، به خصوص اگر خانم در مراحل اولیه از دوران حاملگی خود قرار داشته باشد. جالب است بدانيد كه اكثر پزشكان متخصص زنان و زايمان اين مشكل را با ویار صبحگاهی زنان اشتباه مي­گيرند. با این حال، نباید فراموش کرد كه اگر حالت تهوع و استفراغ در زن حامله­اي با فقدان اشتها، گرفتگی عضلات، تب و یا اسهال همراه باشد، فرد ممکن است از ابتلا به آنفلوآنزای معده رنج ببرد. علاوه بر این موارد، يادتان باشد كه بيماري آنفلوآنزای معده فقط برای چند روز زن حامله را دچار ناراحتی می­کند، در حالی که ویار صبحگاهی اکثر زنان تا سه ماهه دوم از دوران بارداري ادامه خواهد داشت. همچنین، در برخی موارد خود زنان حامله آنفولانزای معده را با مسمومیت غذایی و اشکالات موجود در معده خود اشتباه می­گیرند، زیرا نشانه­های همگی اين مشكلات مشابه هم هستند. با اين حال، به عنوان يك خانم باردار به ياد داشته باشيد كه در چنین مواردی بهتر است به دکتر معالج خود مراجعه نموده و برای حل مشکل خود از او کمک بگیرد.

نشانه­های بروز آنفلوآنزای معده در طی دوران بارداری زنان:

به منظور تشخیص علائم آنفولانزای معده در زنان حامله باید مطمئن شد که علائم به وجود آمده در بدن اين زنان، ناشی از وجود ویار صبحگاهی نيست. برای این کار، زنان حامله باید با چند نمونه از علائم این بیماری در بدن خود آشنا شوند. برخي از این علائم و نشانه­ها عبارتند از:

    اسهال شدید و یا داشتن مدفوع شل و آبکی در زنان باردار
    بروز درد شکم و گرفتگی عضلات در بدن زن حامله
    تب کردن و پایین آمدن درجه حرارت بدن زنان باردار به طور ناگهانی
    بروز دردهای عضلانی در بدن زنان باردار
    بروز تب در بدن زنان باردار، که همراه لرز باشد
    احساس خستگی شدید در بدن زنان باردار
    بروز سردرد در زن حامله
    کم شدن آب بدن فرد مبتلا به بيماري آنفولانزاي معده

در روزهاي ابتدايي مبتلا شدن زنان باردار به آنفولانزای معده، علائم بیماری بسیار خفیف به نظر مي­رسند، اما اگر پس از گذشت دو روز همه نشانه­ها فروکش نکرد، فرد بيمار حتما باید همراه با یک پزشک متخصص زنان و زايمان وضعیت بدني خود و جنين داخل رحمش را بررسی کند. در نهايت، به عنوان يك خانم جوان و بي­تجربه به خاطر داشته باشيد كه فقط مشورت با يك پزشک متخصص زنان و زايمان در درمان بیماری شما موثر خواهد بود.

خواندن دلایل خطرناک بودن آنفولانزای خوکی در بارداری به شما توصیه میشود.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/