فیلم تمرین زایمان طبیعی

216 49

در این فیلم زایمان طبیعی خواهید دید که چگونه مادر را قبل از زایمان طبیعی آماده میکنن و زایمان طبیعی چگونه اتفاق می افتد ، شما در این فیلم خروج نوزاد از واژن مادر را خواهید دید.

5 تکنیک مناسب برای بهبود وضعیت جنینی و رهایی مادر از نیروهای بازدارنده زایمان طبیعی:

تکنیک های مختلف مانند ورزش، چمباتمه زدن و پیاده روی می تواند مقادیر زیادی از انحراف لگن در مادر باردار را از بین ببرد که این کار کمک زیادی به بهبود وضعیت جنینی و کاهش پیچیدگی کار زایمان طبیعی خواهد نمود. برخی از این تکنیک ها عبارتند از:

1- چمباتمه زدن مادر باردار برای رهایی از نیروی بازدارنده زایمان طبیعی:

انجام موقعیت های ورزشی شبیه چمباتمه زدن در مراحل اول و دوم روند زایمان طبیعی کمک بسیاری به باز شدن خروجی لگن مادر و افزایش امکان چرخش جنین و قرارگیری او در حالت عادی زایمان خواهد کرد.

2- نشستن بر روی یک توپ از بین برنده نیروی بازدارنده زایمان طبیعی:

انجام تمریناتی مانند نشستن بر روی توپ قبل از تولد نوزاد می تواند نوساناتی در منطقه لگن مادر ایجاد کند که این حرکات به هنگام زایمان طبیعی کمک خواهد نمود تا نوزاد به راحتی چرخش نموده و از رحم مادر خارج شود.

3- خم نمودن لگن مادران باردار برای رفع نیروی بازدارنده زایمان طبیعی:

انجام اشکال مختلف حرکات مفصل ران ولگن مانند تاب دادن، نوسان زیادی را در مادر به وجود خواهد آورد، که باعث می شود با آغاز مراحل زایمان طبیعی جنین به حرکت در آمده و به سمت کانال خروجی برود.

4- قرار گرفتن مادر بر روی دست و پا برای کمک به زایمان طبیعی:

شما به عنوان یک مادر که در حال زایمان هستید، می توانید بر روی دست ها و زانو خود بر روی یک سطح ساده مانند کف اتاق و یا رختخواب خود قرار گیرید. ماندن در این وضعیت کمک می کند تا حرکات جنین بیشتر شود و در نهایت بتواند برای جهت خروج از رحم مادر بچرخد.

نظر (1)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

زایمان طبیعی دارم

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location