کاهش طبیعی خطوط ریز و چین و چروک پوست صورت زنان در طي دوران بارداری

کاهش طبیعی خطوط ریز و چین و چروک پوست  صورت زنان در طي دوران بارداری

سعی کنید كه به جای استفاده از روش بوتاکس برای درمان چین و چروک پوست خود در طي دوران بارداری، ایده­های خوب را امتحان کنید، زیرا راه­های طبیعی زیادی برای کاهش خطوط ریز پوست صورت زنان در طي دوران حاملگی وجود دارد که نه به خود فرد و نه کودک متولد نشده او آسیب نمی­رسانند. اما یادتان باشد كه اگر اولین بار است از این روش­های طبیعی استفاده می­کنید، حتما با دکتر معالج خود مشورت نمایید، زیرا در این دوران هر چیزی ممکن است بر روی پوست شما تاثیر گذاشته و باعث بروز عوارض جبران­ناپذیری در بدن خود شما و جنين داخل رحمتان شود. در ادامه این مقاله، نکاتی برای راهنمایی زنان حامله ارائه شده است که می­تواند به مبارزه با بروز چین و چروک بر روي پوست صورت آن­ها کمک کرده و آن­ها را کاهش دهد. این راهکارها عبارتند از:

1. استفاده از سرم­های امن توسط زنان باردار:

یادتان باشد كه مي­توانيد بسیاری از محصولات بهداشتی که برای از بین بردن چین و چروک پوست بدن زنان باردار در بازار موجود است، را با خیال راحت استفاده کنید. با این حال، مشورت کردن با دکتر متخصص زنان و زايمان را فراموش نكنيد.
2. در طي دوران بارداری، به دنبال CTM پوست خود به صورت روزمره باشد:

 

فراموش نکنید كه پاکسازی پوست به صورت روزمره و استفاده از مرطوب­کننده­ها (CTM) کار معمولی است! مهم نیست كه شما در پایان روز چقدر خسته هستید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا پوست صورت خود را از هر گونه کثیفی تمیز نموده و با استفاده دوباره از مرطوب­کننده­ها، تمام رطوبت از دست رفته آن را برگردانید.

3. استفاده از کرم­های لایه­بردار توسط زنان باردار در هنگام شب:

یادتان باشد كه استفاده از کرم­های لایه­بردار باعث باز شدن منافذ پوست شما می­شود. اما فراموش نکنید كه اگر این لایه­برداری در هنگام صبح انجام شود، می­تواند سبب آسیب رسیدن به پوست شما گردد. پس، به عنوان يك خانم جوان و بي­تجربه به خاطر داشته باشيد كه استفاده از کرم­های لایه­بردار حتما باید در شب و در هنگام خواب انجام گيرد. همچنين، شما بايد بعد از اين كار، پوست خود را به وسیله یک مرطوب­کننده به صورت كامل پوشش دهید.

4. مصرف مواد غذایی مناسب توسط زنان باردار:

حتما می­دانید که مصرف غذاهایی که حاوی ویتامین C، E، آنتی اکسیدان­ها، اسیدهای چرب امگا 3 و مواد معدنی هستند، برای سلامتی پوست مفید می­باشند. در این میان، نباید نوشیدن مقدار زیادی آب را در طول شبانه­روز فراموش کرد.

در نهايت،  یادتان باشد که اين دوران، زمان شادی هر زني است. پس، با لذت بردن از این لحظات زندگی خود، لبخند زده و دور نگرانی در مورد پوست صورت خود را خط بکشید. اما، اگر مشتاق هستید كه عمل بوتاکس را در طي دوران بارداری خود انجام دهید، به دنبال مشاوره با دکتر معالج خود باشید!

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/