10 راهنمایی برای انتخاب لباس بارداری شیک(بخش اول)

10 راهنمایی برای انتخاب لباس بارداری شیک(بخش اول)

خواندن انتخاب لباس بارداری مناسب به شما توصیه می شود.

در زندگی هر مادری، بارداری مرحله ای است که نه تنها هیجان و تغییر را در زندگی او به ارمغان می آورد، بلکه تغییراتی در صورت، ظاهر و طرز لباس پوشیدن نیز باعث منحصر به فرد بودن خانم باردار در میان سایر افراد خواهد شد.انتخاب لباس بارداری کار جذاب و سرگرم کننده ای است، شما و همسرتان در دوران بارداری، شروع به آماده سازی خودتان برای کارهای این دوران و تغییرات آن در روند زندگی می کنید. شما به عنوان یک مادر و پدر، بیشتر خواستار تنوع و به یاد ماندنی کردن این دوران هستید و در واقع عقیده دارید که با ارزش ترین دوره در طول عمر شما (پدر و مادر)، دوران انتظار برای آمدن فرزندتان خواهد بود. اما در این دوران، مادران هم بهانه ی کاملا جدیدی برای خرید کردن، نه فقط در مورد وسایل و لوازم مورد نیاز کودک، بلکه برای خریدن لباس بارداری شیک و متنوع دارند. همچنین، هر مادری در دوران بارداری ایده هایی دارد که می خواهد از آن ها استفاده کند.
برای اینکه در دوران بارداری که قطعا با افزایش تب و تاب و اضطراب همراه است، به راحتی و به دور از استرس سپری شود، لازم است لباس بارداری به گونه ای طراحی شود که راه طولانی این دوران را به راحتی بپمایند. این سوژه، در چند دهه گذشته فکر طراحان و دوزندگان این دسته از لباس ها را به خود مشغول کرده است. آن ها تلاش می کنند تا لباس بارداری جذاب و مد روز را به طور گسترده و راحت در دسترس زنان باردار با قیمت های مقرون به صرفه قرار دهند. بنابراین، در این مقاله، نگاهی به برخی از مدل های لباس بارداری و مناسب با تغییرات جدید در زندگیشان می اندازیم. به همین دلیل، چند نمونه ازمدل های لباس بارداری که باعث می شود نه تنها خود شما احساس راحتی کنید، بلکه کودکتان هم همین احساس را در داخل شکم شما خواهد داشت، معرفی خواهند شد:

1. لباس بارداری انتخاب کنید که متناسب با شکل بدن شما باشد

اگرشما باردار هستید، به این معنا است که با گذر ماه ها، شکل امروزی خود را از دست داده و ظاهر جدیدی خواهید داشت. با نگاهی به شکل بدن خود می توانید به اطراف خودتان نگاه کنید و سعی کنید از بین سبک-های مختلف و شیک لباس بارداری، لباسی را انتخاب کنید، که برازنده ی شما است. پوشیدن لباس های تازه و گشاد فقط در قسمت بالاتنه، یک راه زیرکانه برای نشان دادن شکل مناسب بدن به سایرین و حتی خودتان در جلوی آینه خواهد بود. این ایده باعث می شود شما در نگاه اول، باریک و بدون برآمدگی و فرورفتگی نشان داده شوید. آشکار است که این گونه دیده شدن باعث می شود شما راحت و آرام و در عین حال بسیار شیک به نظر برسید.

koodak-e25_20150905-100355_1.jpg

2. انتخاب کردن لباس هایی بارداری با ظاهر خوش آیند

نگاهی به رقص لهستانی پولکا دقیقا نقطه ای است که نشان می دهد برخی از مدل های گوناگون لباس ها و رقص ها متناسب با دوران بارداری نیستند. پس بهتر است برای جلوگیری از به چشم آمدن بیشتر، رنگ لباس های دوران بارداری خود را ملایم انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب لباس بارداری، استفاده از لباس-های گشاد، فوق العاده زیبا و ملایم خواهد بود.

koodak-e22_20150905-100350_1.jpg

3. انتخاب لباس بارداری ساده

در روزهای کاری که شما به عنوان یک مادر باردار تلاش می کنید تا برآمدگی و فرورفتگی های بدنتان کمتر به چشم بیاید و چاقی و بزرگی هیکل شما از نظر دیگران مخفی بماند، می توانید از لباس هایی در رنگ سیاه و سفید و یا مخلوطی از این دو رنگ را استفاده کنید. این ترکیب رنگ که شیک و زیبا است و خواسته های شما برای تناسب در دوران بارداری را هم برآورده خواهد کرد.

koodak-e6.jpg

4. در انتخاب لباس بارداری به قوانین پایبند نباشید

دامن تنگ تنها لباسی است که هر خانم بلافاصله بعد از زایمان با میل و رغبت به طرفش می رود و لباس بارداری را مانند داستان های کتاب ها از پنجره به بیرون پرتاب می کند. اما فکر نمی کنم این راه منطقی باشد، چون هنگامی که به لباس دوخته شده مخصوص دوران بارداری به خوبی مدل بدهید، می توانید بعد از سپری شدن این دوران هم دوباره از آن لباس استفاده نمایید.

koodak-e13.jpg

در 10 راهنمایی برای انتخاب لباس بارداری شیک(بخش اول) ادامه نکات ضروری برای انتخاب لباس بارداری را دنبال کنید.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/