نحوه استفاده از بیبی چک تست بارداری

نحوه استفاده از بیبی چک تست بارداری

آیا شما به عنوان یک مادر، می خواهید از چگونگی بارداری خودتان در هفته پنجم آگاه شوید؟ در این مقاله بیان می شود که برای اطمینان از بارداری، راحت ترین راه این است که مادر یک تست بارداری در خانه انجام دهد. شما برای دریافت بیبی چک می توانید به داروخانه های محلی که در دسترس است، مراجعه نموده و به راحتی آن را خریداری کنید. علاوه بر این، لازم است بدانید که استفاده کردن از بیبی چک و فهمیدن نتایج آن بسیار آسان است. انواع مختلفی از کیت های بارداری در شکل ها، اندازه ها و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد. شما می توانید طیف وسیعی از نوار تست، آزمایش ادرار و آزمون های دیجیتالی را برای آگاهی از بارداری خودتان انتخاب نمایید.

نحوه استفاده از بیبی چک :

همه اصول و دستورالعمل های استفاده از بیبی چک ، گام به گام بر روی بروشور آن برای شما نوشته شده است. به طور معمول، شما باید برای تست ادرار خود از بیبی چک تست استفاده کرده و چند دقیقه برای دیدن نتیجه آن منتظر باشید. اگر جواب تست شما مثبت یا منفی شد به آن اعتماد نکنید، زیرا نتایج این بیبی چک می تواند اشتباه شود. پس برای اطمینان از جواب تست بارداری خود، قبل از این که احساسات بر شما غلبه کند، می توانید بار دیگر، آزمون بیبی چک در ادرار خود را برای بار دوم چک نمایید. در حین انجام این آزمایش برخی شرایط گیج کننده شما را درگیر خواهد نمود که شما باید قبل از هر گونه نتیجه گیری آن-ها را درک نمایید.

به دست آمدن جواب مثبت غلط و منفی غلط در تست های بیبی چک !

درستی جواب بعضی از بی بی چک های بارداری ، به وجود هورمون گنادوتروپین جفت انسانی (hCG) در ادرار زنان باردار بستگی دارد، تا تشخیص بارداری درست باشد. سطح ترشح هورمون hCG پس از انجام عمل لقاح به شدت در زنان افزایش می یابد، اما برای این که سطح ترشح این هورمون به درجه قابل قبولی برسد و شما بتوانید آزمایش ادرار را برای تشخیص بارداری خود به کار ببرید، نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت. در نتیجه، اگر شما در اوایل بارداری خود، کاملا از نتایج این آزمایش ها مطمئن شدید، باز هم ممکن است جواب منفی کاذب باشد.
شانس به دست آمدن نتیجه جواب مثبت کاذب در مقایسه با نتایج منفی کاذب کمتر می باشد. نتایج مثبت کاذب زمانی اتفاق می افتد که بیبی چک می گوید شما باردار هستید، در واقع درست نبوده و شما باردار نیستند. حتی زمانی که خون و یا پروتئین موجود در ادرار شما زیاد باشد، هم ممکن است جواب آزمایش درست نباشد. استفاده از داروهای کنترل تشنج، آرام بخش ها و خواب آورها ممکن است باعث نشان دادن نتایج مثبت کاذب در بیبی چک شما باشند. بنابراین اگر شما تحت هر شرایطی، یکی از این داروها را مصرف می کنید، همیشه عاقلانه و با دقت بیشتری این کیت ها را بررسی مجدد، استفاده نمایید.

babycheck1.jpg

علل شکست استفاده از تست های بارداری خانگی:

نتایج بارداری کاذب زمانی به دست می آید که شما به عنوان یک خانم در معرض بارداری هستید :
• داروهای خاصی در این زمان مصرف کنید.
• انجام آزمایشات برای تست بارداری خیلی زودتر از زمان موعود صورت گیرد.
• دستورالعمل های ارائه شده برای استفاده از کیت های تست بارداری را با دقت دنبال نکرده باشید.
• از کیت تست بارداری که تاریخ انقضا آن پایان یافته باشد، استفاده کنید.
• در ادرار شما، مقدار زیادی از مایعات مصرفی روزانه وجود داشته باشد.
از این رو، نتایج به دست آمده از هیچ بیبی چکی 100 درصد درست نیست، به همین خاطر لازم است به یاد داشته باشید که نتایج به دست آمده از بیبی چک بارداری کامل نبوده و بستگی به عوامل زیادی دارد. در این موارد، به شما توصیه می شود تا با متخصص زنان و زایمان برای روشن شدن بیشتر موضوع، مشورت نمایید. در نهایت، هرگز با عجله بارداری اولیه خود را به همه مژده ندهید، اجازه دهید همه موارد و مشکلات درباره بارداری شما حل و فصل شود، سپس آن را به دیگران بگویید.

تست بالینی:

زمانی که شما نمی توانید به طور کامل به تست بارداری که انجام داده اید تکیه کنید، در نهایت شما باید به یک کلینیک معتبر به منظور اطلاع از بارداری خود مراجعه نمایید. در این کلینیک، شما با دادن یک آزمایش ادرار حرفه ای و بهداشتی و نیز انجام آزمایش کامل خون برای تشخیص بارداری، از شرایط خود مطمئن خواهید شد. با انجام این آزمایشات، شما پاسخ تمام سوالات خود را دریافت نموده، و مطمئن خواهید شد که باردار هستید یا نه.
در درمانگاه ها و مراکز مجهز، امکان گرفتن تست های دیگر، به همان صورتی که پزشک معالج شما تجویز نموده است، وجود دارد. تعداد آزمایشاتی که به منظور تشخیص بارداری و اختلالات موجود در جنین استفاده می شود، کم است. برای اندازه گیری سطح هورمون موجود در خون شما و پیدا کردن یک سرنخ در مورد وجود هر گونه اختلال در دوران بارداری شما، این آزمایشات به طور کامل انجام می گیرد. در نهایت، انجام تست های بالینی، در مورد آنچه تمامی چیزهایی که در اوایل دوران بارداری خود انتظار دارید، به شما کمک کرده و آگاهی لازم را به شما و همسرتان خواهد داد.
انتخاب یک بیمارستان مجهز و معتبر گام مهم دیگری است تا شما بدانید که آیا باردار هستید یا نه. در واقع، این نکته بسیار مهم است که شما به عنوان زنی که در معرض بارداری قرار دارید تصمیم به دادن تست بارداری در یک بیمارستان زنان و زایمان خوب بگیرید.

babycheck2.jpg

یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید در دوران بارداری برای خود و جنینتان انجام دهید، مراجعه به بیمارستانی است که پرسنل آن توانسته باشند رکورد حفظ و پیگیری تغییرات انجام گرفته در زنان باردار و جنینشان را بشکنند. از پرسیدن هر گونه پرسش و جمع آوری اطلاعات در مورد بارداری در بیمارستانی که انتخاب نموده اید، دریغ نکنید. بودن در یک بیمارستان معتبر و آشنایی با علائم و مشکلات دوران بارداری، به شما احساس راحتی خواهد داد و در نهایت تا هنگام زایمان و روز نهایی بارداری ، بهترین راه را به شما و همسرتان نشان خواهد داد.
متخصص زنان و زایمان، معمولا به شما خواهد گفت که برای رفتن به سفر در هفته های اول دوران بارداری دست نگه دارید. او همچنین مسئول هدایت و راهنمایی شما درباره دوران بارداری بوده و به شما کمک خواهد کرد تا با تغییرات بدنتان مقابله نموده و با آن ها کنار بیایید. از طرفی دیگر، راهنمایی های پزشک معالج، به شما کمک می کند تا هر گونه اختلال در جنین و یا دوران بارداری خود را شناسایی کنید. آن ها شما را در مورد مراقبت های قبل از زایمان هدایت کرده و همچنین در مورد شیوه زندگی صحیح و تغذیه مناسب برای چند ماه بعدی بارداری که برای شما نیاز است، مشاوره خواهند داد. به یاد داشته باشید که با توجه به نقش مهم متخصص زنان و زایمان پشت سر گذاشتن این دوره و سازگاری با وقایع اتفاق افتاده در دوران بارداری، با انتخاب عاقلانه شما، کاری آسان خواهد بود!

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/