5 ماده غذایی برای درمان یبوست کودکان (بخش دوم)

5 ماده غذایی برای درمان یبوست کودکان (بخش دوم)

در 5 ماده غذایی برای درمان یبوست کودکان (بخش اول) پنج خوراکی برای درمن یبوست کودک معرفی شد ، در ادامه پنج مورد دیگر معرفی می شود ، با ما همراه باشید.

1. لوبیا و درمان یبوست کودک:

قرار دادن لوبیا در رژیم غذایی کودکان، از دستگاه گوارش آن ها مراقبت کرده و به جلوگیری از یبوست در فرزند شما کمک خواهد کرد. مصرف یک فنجان لوبیا در هر وعده ی غذایی، بیش از 10 گرم فیبر در هر وعده به بدن فرزند شما انتقال خواهد داد، که مقدار فیبر موجود در لوبیا، بیش از هر نوع منابع دیگر فیبر است.

yobosat-koodak-r8.jpg

2. هلو درمانگر یبوست کودک:

هلو خشک یا تازه منبع خوبی از فیبر است، در واقع، هلو یک میوه خوشمزه پر از فیبر می باشد. اگر شما پوست هلو را هم که شامل مقدار بسیار زیادی از فیبر است، بخورید، منافع بیشتری از آن دریافت خواهید کرد.

yobosat-koodak-r10.jpg

3. انجیر درمان قطعی یبوست کودک:

قرار دادن انجیر در رژیم غذایی کودکان به نرم شدن مدفوع آن ها کمک می کند. اگر شما تاکنون، هرگز انجیر را امتحان نکرده باشید، یکی از بهترین مواد غذایی برای رفع مشکل یبوست در کودکان را از دست داده اید. انجیر منبع بسیار خوبی از فیبر است.

yobosat-koodak-r18.jpg

4. غلات سبوس دار درمان کننده یبوست کودکان:

مصرف بلغور جو دوسر و سبوس غلات، مقدار زیادی از فیبر موردنیاز برای بدن فرزند شما را فراهم می کند. غلات سبوس دار سرشار از پروتئین و فیبر بوده، و یک غذای خوب برای درمان مشکل یبوست در کودکان بوده، و برای مراقبت از بدن به خصوص دستگاه گوارش آن ها مفید است. شما می توانید خوردن غلات سبوس دار را با جایگزین کردن برنج قهوه ای به جای برنج سفید، گندم کامل به جای آرد سفید، و خوردن ماکارونی سبوس دار به جای ماکارونی سفید آغاز کنید.

yobosat-koodak-r2.jpg

5. آناناس ملین طبیعی:

آبمیوه ی آناناس یک ملین طبیعی می باشد، که می تواند به اجابت مزاج بهتر در فرزند شما کمک کند. همچنین، آبمیوه ی آناناس به تنظیم دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست نیز در کودکان موثر است. شما می توانید آبمیوه ی آناناس را خودتان درست کنید و یا می توانید آن را به صورت بطری از سوپرمارکت های محلی خریداری کنید.

yobosat-koodak-r12.jpg

این راه حل ها، اختراعات عصر جدید نیستند، بلکه به عنوان روش های درمانی هستند که بسیاری از آن ها، از زمان بسیار قدیم توسط بزرگان در خانواده تجویز می شود.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/