کاسلکه های پیشنهادی برای کودک شما (بخش دوم)

کاسلکه های پیشنهادی برای کودک شما (بخش دوم)

در کاسلکه های پیشنهادی برای کودک شما (بخش اول) مدل های مختلفی ارائه شد ، در ادامه کالسکه های دیگری را مشاهده خواهید کرد.

1- کالسکه کودک Bugaboo Donkey

آیا شما مادر قلو ها هستید؟ کالسکه Bugaboo Donkey می تواند برای شما بهترین گزینه باشد، این کالسکه کودک به راحتی از حالت تک نفره به حالت دو نفره تغییر میکند و برای سنین مختلف دوقلو ها ایده آل است، حفاظی برای سر نوزادان تعبیه شده که به راحتی سر نوزادان را از نور خورشید حفظ می کند، ویژگی های از جمله لاستیک مخصوص و دسته قابل تنظیم باعث می شود که به راحتی بتوانید مانور دهید، این کالسکه کودک در رنگ های مد روز مانند صورتی و آبی یخی موجود است، این کالسکه بسیار گران قیمت بوده و در صورتی که محدودیتی در بودجه خود ندارید این کالسکه کودک میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

kaleske-e6.jpg

2 – کالسکه کودک Mamas and Papas Armadillo

این یکی از کالسکه های مورد علاقه ی همه است، وزن این کالسکه کودک بسیار سبک است ، وزنی در حدود 7 کیلوگرم ، می توانید این کالسکه کودک را به راحتی برای مسافرت استفاده کنید، کالسکه کودک Mamas and Papas Armadillo ویژگی های جالبی دارد مانند یک سبد بزرگ ، تنظیم قرار گرفتن پا ، خم شدن و تکیه دادن با یک دست، صندلی این کالسکه می تواند وزن کودک را تا حدود 20 کیلوگرم تحمل کند.

kaleske-e1.jpg

3- کالسکه کودک Bumbleride Indie

این کالسکه کودک یکی از سبک وزن ترین کالسکه های موجود در بازار است که وزنی بالغ بر 9 کیلوگرم دارد و طیف گسترده ای از ویژگی ها را دارا می باشد، از ویژگی های کاربرپسند آن می توان از سایبان بزرگ، فرمان قابل تنظیم و زیرپایی قابل تنظیم نام برد. صندلی این کالسکه کودک با محیط زیست سازگار است و جنس پارچه ای آن از درخت بامبو می باشد، صندلی این کالسکه وزن یک کودک 20 کیلوگرمی را تحمل خواهد کرد.

kaleske-e5.jpg

4- کالسکه کودک UPPAbaby Vista

UPPAbaby Vista یکی از جالب ترین کالسکه های موجود در بازار است، کیفیت ساخت بالای این کالسکه کودک از این کالسکه یک کالسکه بی نظیر ساخته است، از ویژگی های این کالسکه کودک یک سایه گیر پنهان برای جلوگیری از نور خورشید، یک سبد بزرگ، زیر پایی قابل تنظیم و صندلی برگشت پذیر می باشد، این کالسکه کودک وزنی بالغ بر 12 کیلوگرم دارد که برای یک کالسکه وزن خوبی است.

kaleske-e3.jpg

5- کالسکه کودک Joovy Qool

Qool یکی از لوکس ترین کالسکه های شرکت Joovy می باشد، زمانی که این کالسکه کودک وارد بازار شد مردم برای خرید آن هجوم آوردند، روکش بسیار نرم بر روی آن قرار داده شده که به کودک حس آرامش را منتقل میکند، نوار فرمان با لایه چرم با کیفیت بالا پوشانده شده است، چرخ های آن طوری تعبیه شده است که کودک شما ثابت خواهد ماند، Joovy Qool در 10 رنگ شگفت انگیز موجود است، اما ما به شما رنگ آووکادو را توصیه میکنیم.

kaleske-e4.jpg

6- کالسکه کودک Contours Bliss 4 in 1

در اینجا کالسکه ای را برای شما معرفی می کنم که برای شما عالی است، این کالسکه کودک به صندلی ماشین نوزاد ، تختخواب تاشو و به یک کالسکه تبدیل می شود. عالی نیست ؟ این کالسکه همچنین دارای یک سایه بان بزرگ و یک سبد بزرگ است، از دیگر امکانات شامل یک نگهدارنده فنجان ، آداپتور خودرو و یک نوار نوسان سپر است ، Contours Bliss 4 in 1 یکی از بهترین گزینه های موجود برای زندگی شهری شما می باشد.

kaleske-e7.jpg

7- کالسکه کودک Peg Perego Book Plus

سرانجام نوبت به کالسکه کودک Peg Perego Book Plus رسید، این کالسکه دارای فرمان قابل تنظیم و فضای جادار می باشد، شما همچنین می توانید از این کالسکه کودک به عنوان یک شارژر برای گوشی خود استفاده کنید، در شرایط نور کم سنسوری در داخل قرار دارد که نشان می دهد کودک بر روی کالسکه نشسته است، فرمان قابل تنظیم اجازه می دهد تا پدر و مادر در هر ارتفاعی بتوانند از کالسکه استفاده کنند.

kaleske-e2.jpg

از کدام یک از کلاسکه های کودک بیشتر خوشتان می آید و راضی هستید ، لطفا با در میان گذاشتن تجربیات خود به ما و مادرانی که قصد خرید کالسکه دارند ، کمک کنید.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/