5 روش برای بازسازی شب آشنایی

5 روش برای بازسازی شب آشنایی

وقتی زندگی زناشوییتان به جایی رسیده که دائما سوالاتی مثل این از همسرتان می پرسید: «می خواهی امشب چکار کنیم؟»، «امشب فیلمی پخش یا تئاتری اجرا نمی شود؟» و در نهایت هم خود را در یک سالن تئاتر تاریک می یابید که در حالی که با یکدیگر هم حرف نمی زنید و فیلم هایی را تماشا می کنید که هرگز نمی خواستید ببینید ، شما زمانی بهترین همسر دنیا خواهید بود که در زندگی زناشوییتان بتوانید تنوع ایجاد کنید.
تجربه یک شب عاشقانه ، روشی فوق العاده برای استحکام ازدواجتان است، اما اگر هر شبی که با همسرتان بیرون می روید، همان کارهای تکراری را انجام دهید، آن چنان که باید از چنین شبی بهره نخواهید برد.
محققین دانشگاه استونی بروک نیویورک دریافتند چاره کار برای داشتن بهترین زندگی زناشویی ایجاد تازگی است ، وقتی چیز جدیدی در بیرون رفتن های شبانه وارد می کنید ، باعث می شوید مواد شیمیایی در مغزتان شروع به فعالیت کنند، همان هورمون هایی که اولین آشنایی با همسرتان را به یادماندنی کرده بود.

1- برای داشتن رابطه زناشویی عاشقانه متفاوت باشید

وقتی با همسر خود هستید ، از قالب خود بیرون بیایید، اگر اکنون در شب های باهم بودنتان موزیک گوش می دهید، این بار کار متفاوتی انجام دهید. اگر تا به حال با همسرتان کوهنوردی نرفته اید، حتما این کار را هم امتحان کنید. حتی اگر هم فکر می کنید شب های باهم بودنتان هیجان انگیز است، باز هم کار متفاوتی انجام دهید ، این کار به زندگی زناشویی شما استحکام می بخشد.

hamsardari-w2.jpg

2- با همسرتان از مشکلات حرف نزنید

با همسرتان در مورد همکاری که اعصاب شما را به هم ریخته صحبت نکنید، در مشکلات مربوط به کودکان یا صدای جیرجیر در کند و کاو نکنید ، این کار همسرتان را به "حلال مشکلات" تبدیل می کند و شب عاشقانه تان را خراب می کند، با همسرتان به توافق برسید که کدام عناوین نباید بحث شوند (مثل مسائل اقتصادی و خانواده شوهر)

2- برای همسرتان تیپ بزنید

برای انتخاب لباس برای این شب، همه محدودیت ها را کنار بگذارید، مجبور نیستید خیلی رسمی لباس بپوشید، اما لباسی معمول برای چنین شبی انتخاب کنید و تغییراتی هم خودتان در آن ایجاد کنید و یک عطر خوب و سر و رویی مرتب داشته باشید و به جای آن که به راحتی لباس توجه کنید در فکر جذابیت آن باشید تا توجه همسر خود را جلب کنید.

hamsardari-w4.jpg

4- برای بودن در کنار همسرتان درست برنامه ریزی کنید

این شب را با برنامه ریزی درست شروع کنید، وقت کافی برای حاضر شدنتان در نظر بگیرید، برای کودکان هم برنامه ریزی کنید یا برای پرستار بچه ها لیستی از کارهایی را تهیه کنید که می تواند وقتی شما برای بیرون رفتن حاضر می شوید، انجام دهد. از همسرتان تعریف و تمجید کنید و به او بگوییدکه بی صبرانه منتظر زمان باهم بودنتان هستید.

5- با همسرتان به نوبت درباره این شب تصمیم بگیرید

اگر همیشه شما هستید که برای چنین شب هایی برنامه ریزی می کنید، به همسرتان هم فرصت بدهید و اگر او برنامه ریزی می کند شما برنامه را هدایت کنید.
البته مورد یک را فراموش نکنید ، کاری متفاوت انجام دهید و در هر حالت زمانی برای ورزش هردویتان تعیین کنید.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/