۸ فعالیت ساده و مفید برای داشتن سفری شاد با کودکان

۸ فعالیت ساده و مفید برای داشتن سفری شاد با کودکان

آیا عزم خود را جزم کرده اید که به سفری به همراه کودکاتان بروید؟ آیا به دنبال راه های هستید که زمانی که به سفر می روید از بدخو و آشفته شدن کودکتان جلوگیری کنید؟ اگر جواب شما مثبت است پس این مطلب ما را بخوانید، لازم است زمانی که کودک در سفر،کنار شماست او را مشغول نگه دارید، مشغول نگه داشتن کودک در طول سفر چه مزیت هایی دارد؟ چه فعالیت هایی می تواند او را در طول سفر سرگرم کند؟شاید ایده های درخشان و مفید ما درباره ی فعالیت هایی برای سفر با کودکان بتواند برای شما کمکی باشد و به شما در داشتن سفری ایمن و بدون مشاجره کمک کند.

مزیت های سرگرم کردن و مشغول کردن کودکان در سفر :

قبل از اینکه نگاهی بیاندازینم به فعالیت های که کودکان در سفر باید انجام دهند که آنها را در طول سفر مشغول نگه می دارد، بیایید نگاهی به مزیت های انجام این فعالیت ها بیاندازیم:

• این فعالیت ها از بدخو شدن و آشفته شدن کودکان در سفر جلوگیری می کند.
• باعث می شود که کودک احساس کند سفر کوتاه است
• انجام فعالیت هنگامی که کودک در سفر است ، مهارت های حرکتی او را ترقی می بخشد
خلاقیت کودک را توسعه می دهد
• از بیماری های حرکتی در کودک جلوگیری می کند
• اگه شما در حال رانندگی باشید،کمک میکند که شما با تمرکز رانندگی کنید

فعالیت های ممکن در طول سفر با کودکان

۱. رنگ آمیزی کتاب بهترین فعالیت برای کودکان در سفر

کودکان عاشق رنگ آمیزی هستنند،کتاب های رنگ آمیزی و مداد شمعی های قابل حمل برای او تهیه کنید تا بتواند عکس های مورد علاقه اش را رنگ آمیزی کند، همچنین،رنگ آمیزی عکس ها خلاقیت کودکتان را تقویت می کند ، زمانی که او تلاش می کند از ترکیب رنگ های متفاوت استفاده کند ، رنگ آمیزی فعالیت خوبی برای زمانی است که مجبورید به سفر با کودکان بروید.

safar-ba-koodan8.jpg

۲. صفحه های نخ کردنی داستانی ، برای تقویت مهارتهای کودکان در سفر

کارت های نخ کردنی یک فعالیت ساده و آسان برای کودکان در سفر است که مهارت های حرکتی و ادراکی را بهبود می بخشد، یک صفحه نخ کردنی از هر شخصیت مشهور در داستان های کودکان به او بدهید و اجازه دهید دور تا دور صفحه را نخ کند، صفحه های نخ کردنی، کودکان شما را در فعالیتی پرمهارت در طول سفر درگیر می کند.

safar-ba-koodan5.jpg

۳. دوربین شکاری فعالیت سرگرم کننده هنگام سفر با کودکان

کودکان عاشق نگاه کردن به اشیا دور با دوربین شکاری هستند، خوب برای او یک دوربین شکاری تهیه کنید و او را تشویق کنید که به کوه ها، رودخانه ها، خانه ها و دورنماهای متنوع در طول سفر نگاه کند، از آنها بپرسید که چه چیزی را می توانند تشخیص دهند و آن را توصیف کنند، نگاه کردن با دوربین شکاری کودک شما را سرگرم می کند و باعث تقویت خلاقیت کودک در مورد اشیا دور می شود.

safar-ba-koodan1.jpg

۴. به او فلاش کارت بدهید

برای کودکتان فلاش کارت تهیه کنید، فلش کارت عکسی از یک شی یا شخص است که توصیف آن عکس با دو کلمه در زیر آن آمده است، فلش کارت ها کمک می کند که کودکان شما به کمک عکس ها متضاد ها، مترادف ها و بسیاری از چیزهای پایه ای را یاد بگیرند، استفاده کردن از فلش کارت ها هنگامی که کودکان در سفر هستند آنها را مشغول نگه می دارد.

safar-ba-koodan.jpg

۵. بازی های ویدیویی بروی تبلت ها

بازی های مورد علاقه کودکتان را به روی تبلتتان نصب کنید، زمانی که با کودک در سفر هستید بگذارید کوچولوی شما بازی های مورد علاقه اش را انجام دهد، او از بازی های ماجراجویانه، رمزآلود و درگیر کننده بر روی تبلت لذت خواهد برد و در طول سفر آرام و ساکت می ماند.

safar-ba-koodan7.jpg

۶. کیف سرگرمی و فعالیت به کودک در سفر هدیه دهید

یک کیف فعالیت برای کودکتان تهیه کنید، مطمئن شوید که کیف فعالیت حاوی یک تبلت مخصوص نوشتن، بازی های بینگو(جدول اعداد)، ماژیک های نقاشی، مداد شمعی، مداد، مدادتراش و بقیه ی وسایل دیگر باشد تا کودک در سفربتواند از آنها استفاده کند. کیف فعالیت را به او بدهید و او را تشویق کنید تا آن را بگردد و جستجو کند، او را تشویق کنید تا از وسایل متنوع استفاده کند و یک داستان بنویسد، پازل ها را حل کند، عکس ها را رنگ کند و تمام فعالیت های خلاقانه را با عشق و علاقه انجام دهد، کودک در سفر عاشق استفاده کردن از خلاقیتش و درگیرشدن با این فعالیت ها خواهد شد.

safar-ba-koodan4.jpg

۷. برای سرگرمی کودک در سفر ، یک نقشه و مجله سفری تهیه کنید

یک مجله ی سفری و نقشه ی مقصدی که می خواهید به آنجا بروید با اطلاعات و عکس های آن به کودک بدهیدف او را تشویق کنید تا مجله ی سفری و نقشه ی مقصد را بخواند و چیزهای بیشتری در مورد مقصد یاد بگیرد، مجله خلاقیت و دانش او را توسعه می دهد.

safar-ba-koodan3.jpg

۸. برای کودک در سفر ، آتش را روشن کنید (تبلت کتابخوان را آماده کنید)

تبلت خود را با برنامه ها و کتاب های داستان فراوان رایگان برای کودکان پر کنید و زمانی که به سفر می روید تبلت را به کوچولوی خود بدهید، او را تشویق کنید تا تبلت کتابخوان را جستجو کند، کودک از بازی کردن پازل های متنوع، بازی با لغات و بازی های کودکانه و خواندن کتاب های مشهور کودکان لذت خواهد برد.
امیدوارم که از لیست فعالیت های سفر با کودکان خوشتان آمده باشد، آیا کودکانتان را در فعالیت های سفری هر دفعه درگیر می کردید؟ کودکان شما از کدام فعالیت های سفری لذت برده اند؟آنها را با ما در میان بگذارید.

safar-ba-koodan6.jpg

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/