روش های نوین برای لاغری

روش های نوین برای لاغری

برای رسیدن به لاغری باید حساب کالری های مصرفی را به صورت دقیق داشت ، به همین منظور ما به شما کمک می کنیم تا حساب کالری های روزانه ای که مصرف می کنید را داشته باشید ، تا به کاهش وزن سریع و خوش اندامی برسید.

1. استفاده از قهوه معمولی به جای قهوه فانتزی برای لاغری

نوشیدن قهوه های فانتزی دارای شیر کامل، خامه، شکر و شربت به جای قهوه ی معمولی، باعث افزایش وزن می شود. در حالیکه، یک فنجان قهوه معمولی با شیر کم چرب کالری خیلی کمی دارد. شما برای اینکه زودتر لاغر شوید، می توانید از شیر خشک بدون چربی و یا شیر خامه ای، که سرشار از کلسیم و کم کالری است، در قهوه استفاده کنید.

2. خوردن غذاهایی که چربی آزاد دارند، زمانی که قصد افراط دارید

غذاهایی مانند عسل با دارا بودن 64 کالری چربی آزاد در یک قاشق غذاخوری، تخم مرغ با داشتن 70 کالری چربی آزاد در یک عدد تخم مرغ آب پز، مملو از چربی آزاد هستند، مطالعات محققان دانشگاه تنسی نشان می دهد که کلسیم موجود در لبنیات کم چرب باعث پاسخ هورمونی در بدن می-شود که سلول های چربی را مهار کرده و باعث افزایش تجزیه چربی و لاغری می شود.

3. لذت بردن از غذاهای به ظاهر پرکالری ، روشی برای لاغری

مدیر تغذیه در مرکز طول عمر Pritikin ادعا می کند که مثلا یک قاشق مربا خوری از بستنی پرچرب با ترکیب یک کاسه میوه می تواند برای افراد تحت درمان لذت بخش بوده و از طرفی باعث کاهش وزن شود، وی بیان کرد که مملو کردن مقدار کمی از غذاهای پرکالری با میوه یا سبزیجات باعث لذت ، کاهش وزن و لاغری می شود.

lagari2.jpg

4. خوردن غلات برای صبحانه پنج روز در هفته و رسیدن به لاغری

مطالعات نشان می دهد افرادی که هر روز در وعده ی صبحانه غلات مصرف می کنند، به میزان قابل توجهی احتمال ابتلا به چاقی و دیابت را نسبت به دیگران کاهش می دهند، آنها همچنین فیبر و کلسیم بدون چربی را برای خوردن در وعده ی صبحانه مفید می دانند، مانند: بلغور جو دوسر، و یا پور غلات پرفیبر و یا آجیل انگور(کشمش) که به امر لاغری تسریع می بخشند.

5. استفاده از سس گرم، سالسا و ادویه جات برای کاهش وزن

این چاشنی ها عطر وطعم غذا را عوص می کنند، علاوه بر آن موجب گرم شدن دستگاه گوارش و در نتیجه باعث سوزاندن کالری بیشتر می شوند و سوختن کالری بیشتر مساوی است با لاغری و کاهش وزن سریع.

6.خوردن میوه به جای آبمیوه موجب کاهش وزن می شود

با کالری موجود در یک جعبه کوچک آب سیب، شما می توانید یک سیب، پرتقال و یک تکه هندوانه بخورید، خوردن این مقدار میوه به جای یک آبمیوه، فرد را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و با کاهش کالری لاغری را برای او به ارمغان می آورد.

7. کاهش چربی شیر مصرفی برای کاهش وزن

نتایج آزمایشات محققان نشان می دهد که کاهش چربی شیر مصرفی تا 20 درصد باعث لاغری می شود.

8. استفاده از تعداد کمی آجیل به عنوان میان وعده در رژیم لاغری

مطالعات نشان داده است افراد چاقی که در رژیم غذایی بادام می خورند نسبت به کسانی که آجیل مصرف نمی کنند، کاهش وزن بیشتری دارند.

lagari35.jpg

9.برای اینکه لاغر بمانید ، بیشترین کالری خود را قبل از ظهردریافت کنید

سابقه نشان می دهد که بسیاری از افراد شب ها بیشتر از صبح غذا می خورند، در حالیکه با مصرف مواد غذایی قبل از ظهر، بدن فرصت بیشتری برای هضم آن دارد و در نتیجه کاهش وزن بیشتری صورت خواهد گرفت.

10. مسواک زدن دندان ها بعد از هر وعده ی غذایی ، ایست خوردن

مسواک زدن دندان ها بعد از هر وعده ی غذایی به ویژه بعد از شام موجب شادابی بدن شده و به مغز اعلام تمام شدن وعده های غذایی را می دهد.



 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/