4 روش لاغری افراطی(بخش اول)

4 روش لاغری افراطی(بخش اول)

لاغری آرزوی بسیاری از مردم دنیاست ، از این رو محققان همواره در پی یافتن راههایی هستند که در مدت زمان کمتر ، بهترین نتیجه را بدهد ، روش های زیر از جمله روش های کاهش وزن هستند که به نظر خیلی افراطی می آیند.

1. داشتن نوار خیالی معده و کاهش وزن

یکی از راههای لاغری ، استفاده از نوار معده است ،نوار معده (LAP باند) باند محدودی است که در اطراف شکم بیمار قرار داده می شود تا فرد پس از خوردن مقدار کمتری از مواد غذایی احساس پر شدن معده و سیری کند، در نتیجه بیمار کمتر غذا خورده و بدون گرسنگی لاغر می شود، اما قرار دادن این باند نیاز به عمل جراحی دارد که عوارض جانبی بالقوه ای برای بیمار خواهد داشت، در روش جدید ارائه شده برای کاهش وزن، از طریق هیپنوتیزم یک باند معده "خیالی" برای هر فرد ایجاد می شود.
یکی از بیماران ادعا می کند "در این هیپنوتیزم، بوی بیمارستان، جلنگ جلنگ صدای چاقو جراح و حتی بوی بی هوشی را می توانستم احساس کنم. پس از آن هیپنوتیزم، احساس کردم که معده کوچک شده و فقط بخش کوچکی از غذا را می توانم مصرف کنم. "

2. استفاده از Patch زبان دردناک برای لاغری

اگر شما همه رژیم های غذایی امتحان کرده اید و هنوز هم نمی توانید وزن کم کنید، جراح زیبایی نیکولاس، روش جدیدی را برای لاغری شما ارائه می دهد، در واقع، او از یک روش پزشکی جدید برای کاهش وزن کمک می گیرد و آن ایجاد حس درد به هنگام خوردن با استفاده از Patch زبان دردناک است. این روش کاهش وزن افراطی، یک روش پزشکی است که شامل دوخت یک قطعه کوچک از پلی اتیلن مش بر روی زبان بیمار بوده و با مصرف غذاهای جامد موجب درد می شود، در نتیجه بیمار مجبور به خوردن مواد غذایی کم کالری و رژیم غذایی مایع می شود، بیش از 60 نفر این روش کاهش وزن را امتحان کرده و در نتیجه به طور متوسط 20 پوند وزن کم کرده اند این روش کاهش وزن مخصوص افرادی است که چاره آنها فقط می تواند متوقف کردن غذا خوردن باشد!

lagari39.jpg

3. استفاده از ابزار گزنده برای لاغری

خوردن خوراکی های سرپایی یک مشکل برای بسیاری از افراد چاق است، مثلا خوردن یک جعبه شکلات در حالی که فرد در حال تماشای تلویزیون است، در حال حاضر دانشمندان دستگاهی ناظر اختراع کرده اند به افراد می کند توجه بیشتری به آنچه که مصرف می کنند داشته باشند، ابزار گزنده مانند یک ساعت مچی است که توسط محققان دانشگاه کلمسون در کارولینای جنوبی ارائه شده است، و عنوان یک گام جدید در جهت روش های کاهش وزن به شمار می شود.

4. گذراندن یک هفته در ارتفاع 8700 فوت و کاهش وزن شدید

با زندگی در ارتفاع بالا، لاغری برای افراد با مصرف تمامی مواد غذایی و بدون انجام ورزش امکان پذیر است. به صورت آزمایشی، گروهی از مردان میانسال کم تحرک و چاق به مدت یک هفته با زندگی در ارتفاع 1000 فوت در بلندترین کوه آلمان، با خوردن انواع مواد غذایی و بدون انجام ورزش در طول یک ماه یک سوم از وزن خود را کم کردند و لاغری چشم گیری را تجربه کردند، نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که در ارتفاعات، افراد کمتر احساس گرسنگی می کنند و این به دلیل ترشح لپتین (هورمون سیری) در ارتفاعات است، در حالی که هورمون گرسنگی، بدون تغییر باقی مانده است، سرعت سوخت و ساز افراد نیز در ارتفاعات بالاتر، بیشتر می شود. دانشمندان ادعا می کنند که افراد تحت درمان، زندگی در ارتفاع را به صورت مداوم تکرار کنند، کاهش وزن چشمگیری خواهند داشت.

برای مطالعه 3 روش کاهش وزن افراطی(بخش دوم) کلیک کنید.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/