افزایش قدرت باروری و درمان نازایی با ژل رویال

royal-jelly

در ابتدا، لازم است به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه به خاطر داشته باشید که ژله رویال، بره موم زنبور عسل است. عسل غذای "خارق العاده ای" برای بهبود روند سلامت زنان محسوب می شود. نتایج تحقیقات مختلف دانشمندان ثابت کرده است که عسل در کمک به افزایش قدرت باروری انسان، به ویژه زنان بسیار موثر است. جالب است بدانید که ژله رویال هم فواید عسل ملکه را خواهد داشت. این ژل نوعی ماده مغذی ترشح شده از غدد خاص زنبوران پرستار یا کارگر کندو است که نه تنها برای افزایش قدرت باروری ملکه زنبور عسل در کندو ایجاد می شود، بلکه لاروهای زنبور عسل هم از آن تغذیه نموده و به سلامت و رشد مطلوب می رسند. ژل رویال غنی از اسیدهای آمینه بوده و حاوی (دقیقا 29 نوع ماده) اسید 10 HDA، چربی، قند، ویتامین ها و پروتئین می باشد. علاوه بر این موارد، این ماده غذایی شامل ویتامین های A، B کمپلکس (اسید فولیک و اینوزیتول)، C، D و E و همچنین دارای مقدار زیادی آهن و کلسیم و دیگر مواد معدنی است. همچنین، ژل رویال حاوی استیل کولین است که برای انتقال پیام های عصبی از یک سلول به سلول دیگر در بدن انسان، به ویژه زنان مورد نیاز می باشد. نتایج تحقیقات اخیر پزشکان متخصص تومورشناسی نشان داده است که 10 HDA موجود در این ماده غذایی درمانی برای انجام فعالیت ضدتوموری در بدن زنان هم بسیار مفید است. از آنجایی که ژل رویال حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی است، بنابراین می توان ادعا کرد که برای سلامت بدن و عملکرد درست عضلات انسان، به ویژه زنان جوان ضروری می باشد. اگر شما هم به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه می خواهید در مورد چگونگی تاثیر آن در کمک به افزایش قدرت باروری خود بیشتر بدانید، حتما مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید.

ژل رویال:

همانطور که گفته شد، ژل رویال منبع غذایی اصلی برای تغذیه لاروهای زنبور عسل در سه روز اول تولد است. اما بر خلاف یک لارو، ملکه زنبور عسل تمام عمر خود را تنها از ژل رویال تغذیه می کند. این نوع تغذیه منحصر به فرد بوده، باعث رشد کامل تخمدان های ملکه زنبور عسل شده و نیاز ملکه را برای ایجاد میلیون ها تخم در طول عمر دراز او تامین می کند. ملکه بالغ در 5 روز اول زندگی خود وزنی دو برابر یک زنبور کارگر به دست می آورد. زنبورهای کارگر تنها زندگی می کنند و حدود 30 45 روز عمر دارند، اما ملکه زنبور عسل 5 تا 6 سال زندگی کرده و حدود 250.000 تخم، در هر فصل می گذارد. معمولا، در فصل اوج تخم گذاری، او ممکن است در یک روز 2000 تخم بگذارد که انجام روزانه این کار با هیچ ماده غذایی به غیر از ژل رویال امکان پذیر نیست. به همین دلیل، پزشکان متخصص ناباروری ادعا می کنند که رژیم غذایی ملکه زنبور عسل منحصر به فرد است.

استفاده از ژل رویال برای حمایت از قدرت باروری زنان:

نتایج تحقیقات اخیر دانشمندان نشان داده است که مصرف منظم ژل رویال با کیفیت بالا به تعادل هورمون های بدن زنان جوان کمک کرده و باعث می شود آن دسته از افرادی که از عدم تعادل هورمونی رنج می برند، از این مشکل رهایی یابند. علاوه بر این موارد، این ماده غذایی از سیستم غدد درون ریز بدن زنان پشتیبانی کرده و برای عملکرد درست آن ها بسیار سودمند است. به همین دلیل، ژل رویال می تواند با مسائل باروری که به دلیل عدم تعادل هورمونی در بدن زوجین، به ویژه زنان جوان رخ می دهد، مبارزه کنند.
مطالعه انجام شده در ژاپن در سال 2007 نشان داد که ژل رویال تمایل زیادی به تقلید از روند ترشح هورمون استروژن در بدن انسان دارد. هورمون استروژن برای تشکیل استخوان های سالم و عملکرد درست ژن های بدن انسان ضروری است. علاوه بر این مورد، وجود این هورمون در بدن زنان برای داشتن چرخه قاعدگی سالم حیاتی است. پتانسیل موجود در ژل رویال برای افزایش اندازه سلول های رحم هم بسیار موثر است. ولی برای نشان دادن پتانسیل کامل مصرف ژل رویال بر روی سلامت رحم زنان نیاز به تحقیق بیشتر است! اما در حالت کلی، ثابت شده است که این ماده دارای پتانسیل هیجان انگیزی برای زنان بوده، عضلات ضعیف رحم این افراد را تقویت نموده و با ایجاد پوشش نازک در دیواره رحم زنانی که در طولانی مدت از داروهای ضدبارداری برای کنترل باروری خود استفاده کرده اند، بسیار موثر است.

یکی دیگر از اهداف مصرف ژل رویال تاثیرات منفی آن بر رشد BPA در سرطان پستان در سلول های MCF 7 باشد. BPA (بیسفنول A) یک ماده شیمیایی مضر می باشد که در ساخت انواع وسایل پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته و با نام xenoestrogen شناخته شده است. همچنین، ژل رویال مانع رشد و تحریک BPA بر روی سلول های MCF 7 بدن انسان شده و نه تنها با بیماری سرطان پستان مبارزه می کند، بلکه سلامت تخمک های ضعیف موجود در تخمدان را نیز بهبود می بخشد. طبق نظر پزشکان متخصص ناباروری، مصرف ژل رویال برای موارد مختلف بدن انسان، به ویژه زنان جوان مفید است ،که عبارتند از:
• افزایش میل جنسی
• پشتیبانی و کمک به سلامت تخمک ها و اسپرم انسان
• ایجاد و افزایش تعادل هورمونی در زوجین
• محافظت از سلامت کبد انسان
• کاهش نشانه های پیری
• کاهش التهاب ناشی از ابتلا به برخی بیماری ها یا آسیب دیدگی ها
• تقویت سیستم ایمنی بدن انسان به صورت کاملا طبیعی
• محافظت از بدن انسان در برابر اثرات داروهای باروری و آسیب تشعشعات شیمی درمانی

تصمیم گیری آگاهانه در هنگام انتخاب محصولات زنبور عسل برای افزایش قدرت باروری:

به عنوان یک زوج نابارور که می خواهید از ژل رویال و یا محصولات دیگر زنبور عسل برای درمان مشکلات خود استفاده کنید، باید از کیفیت بالای محصولات انتخابی مطمئن شده و آن را از یک مرکز خرید معتبر تهیه کنید، زیرا این نکات بسیار مهم بوده و به سلامت زنبور عسل بستگی فراوانی دارد. همانطور که می دانید در برخی مناطق تعداد زنبورهای عسل به سرعت در حال کاهش است و تصور می شود که این اتفاقات با آلودگی محیط زیست و زندگی آن ها در ارتباط باشد. از آن جایی که انتخاب مواد تقویتی و انواع کودهای آلی برای پشتیبانی از زنبورهای عسل آزاد است، بنابراین هر کشاورزی می تواند فرآورده های زنبور عسل را شیوه خود فراهم کند. پس در انتخاب خود و درک تفاوت های موجود در بین محصلات مختلف زنبور عسل دقت بیشتری داشته باشید!

اگر بتوانیم با کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنبورهای عسل و چگونگی قرار گرفتن عسل در زنجیره غذایی خود دقت کنیم، خواهیم دانست که این گروه از تولیدکنندگان ماده غذایی به خوبی محافظت نشده و در حال نابودی هستند. برخی مستندات بزرگ وجود دارد که نشان می دهد با ایجاد اختلال در کلنی، زندگی زنبور عسل و چگونگی عملکرد آن ها در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد. لطفا این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که زنبور عسل و محصولات تولید شده توسط آن ها نقش حیاتی در زندگی روزمره ما، به ویژه زوجین نابارور دارند!

اگر به عنوان یک زوج نابارور می خواهید به طور طبیعی قدرت باروری خود را بالا ببرید، برای تهیه ژل رویال مورد نیاز خود حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید، زیرا برای حفاظت از کیفیت ژل رویال، باید آن را به صورت خالص یخ زده و خشک فراهم کرده و نگهداری کنید. همچنین، یادتان باشد که قدرت زنبور عسل برای تولید عسل غیر قابل تصور بوده و این ماده شامل ترکیب فوق العاده از 3 ماده موجود در بدن زنبور عسل است که برخی از آنها از گیاهان مورد استفاده زنبور تامین شده و برای افزایش سیستم ایمنی بدن انسان بسیار مفید هستند. البته، شرکت های مختلفی در کشور ما فعالیت خود را آغاز نموده و برای تولید محصولات ارگانیک زنبور عسل گواهی بهداشت و پروانه دریافت کرده اند.

چگونگی و زمان استفاده از ژل رویال برای افزایش قدرت باروری زوجین:

امروزه، ژله رویال به صورت دو نوع کپسول در بازار موجود است که به حالت نیمه مایع هستند. اما برای اطمینان بیشتر، همیشه دستورالعمل های درج شده بر روی برچسب محصول را با دقت مصالعه کنید.

پیشنهاد استفاده سنتی از ژل رویال:

3000 میلی گرم ژل رویال خالص در هر روز، در 2 دو وعده برای زوجین نابارور در نظر گرفته شده است. البته، اگر این ژل به صورت 3 وعده با دوز جداگانه در طول روز مصرف شود، پیشنهاد ما 500 میلی گرم در هر وعده است. در نهایت، به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه فراموش نکنید که بهتر است ژله رویال را درمیان وعده های غذایی مصرف کرده و در تمام طول یک ماه مصرف آن را قطع نکنید.

نکته مهم در مورد مصرف ژل رویال:

نکته بسیار مهمی که مصرف کنندگان ژل رویال باید به آن توجه داشته باشند، این است که اگر فردی به نیش زنبور عسل یا مصرف عسل حساسیت دارد، باید از مصرف تمام محصولات زنبور عسل اجتناب کند. عوارض جانبی و واکنش هایی که این نوع مواد غذایی در بدن انسان ایجاد می کنند، می تواند شامل ناراحتی های پوستی، مشکل تنفسی و یا حتی شوک آنافیلاکتیک باشد. اگر شما هم به عنوان یک مصرف کننده با شروع استفاده از محصولات زنبور عسل با هر یک از واکنش های ذکر شده مواجه شدید، باید فورا مصرف این محصولات را قطع کرده و در صورت تشدید علائم به پزشک مراجعه کنید. همچنین، اگر در هر دو طرف از خانواده شما و یا خانواده همسرتان سابقه آلرژی به نیش زنبور عسل و یا خود عسل وجود دارد، هرگز به عنوان یک زن باردار از عسل و محصولات آن استفاده نکنید، زیرا ممکن است بر روی سلامت جنین داخل رحم شما تأثیر بگذارد.

 

نظر (2)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام‌بنده‌کلا‌یک‌ملیون‌اسپرم‌دارم‌ایاژله‌رویال‌اسپرم‌راافزایش‌میدهد

This comment was minimized by the moderator on the site

من ژل رویال مصرف کردم و واقعا از تاثیراتش راضی هستم ثبا اینکه طول درمان داره ولی حتی تو چند روز اول هم توی بدن خودش رو نشون میده

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/